Kursy online dla początkujących kadrowych2021-12-28 12:08:24Kursy online dla początkujących kadrowych cieszą się dużą popularnością, sięga po nie coraz więcej osób. |
|
Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?2021-12-27 12:55:53Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych. |
|
Szymon Lach - szkolenia sprzedażowe i biznesowe2021-12-01 10:08:20Szymon Lach to CEO firmy Sales Leaders z 10 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych i biznesowych. To również trener sprzedaży, rekruter oraz autor podcastu "Dobra sprzedaż", którego słucha ponad 1.250 sprzedawców. |
|
Dobra księgowa to jaka?2021-11-08 20:50:10Odpowiedni wybór księgowej jest bardzo istotny dla bezpieczeństwa finansów każdej firmy, niezależnie od jej wielkości czy branży, w której działa. |
|
Jakie szkolenia przeprowadzić dla opiekuna klienta?2021-10-29 10:23:44Praca z drugim człowiekiem jest nieodłącznym elementem życia zawodowego wielu ludzi. Doskonale wiadomo, że nierzadko stanowi ona ogromne wyzwanie i że konieczny jest szereg odpowiednich umiejętności oraz cech charakteru, by odnosić na tym polu sukcesy. |
|
Szkolenia sprzedażowe dla firm - dlaczego warto się na nie zdecydować?2021-10-25 10:21:14Szkolenia dla handlowców to bardzo ważny element rozwoju firmy, na który powinniśmy zwrócić uwagę, jeżeli chcemy być konkurencyjni na rynku. |
|
Czy kurs angielskiego z lektorem jest efektywny?2021-08-06 10:13:21Na przestrzeni ostatniego roku można było odnotować znaczący wzrost kursów językowych online. Tego typu zajęcia były popularne już wcześniej, jednak sytuacja pandemiczna zmusiła wiele szkół do zmiany modelu nauczania. |
|
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?2020-07-08 12:06:47Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny". |
|
JĘZYK KORZYŚCI - TWÓJ SUKCES W SPRZEDAŻY2020-07-03 15:25:42Jeśli mówimy znajomemu, że ma ładną koszulę, mówimy mu komplement oparty na jednej z cech koszuli, która ma na sobie. |
|
Kurs baristy - co warto o nim wiedzieć?2020-02-18 20:41:23Umiejętność parzenia doskonałej kawy jest coraz bardziej ceniona. Rośnie liczba miejsc, gdzie można wypić smaczną i odpowiednio podaną kawę. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń zasady obsługi klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.